jag lever

Dagarna bara rullarförbi, nu är det snart fredag igen. Jag jobbar väldigt mkt just nu vilket är så bra för min ekonomii. Jag tjänar bra, livet är okej, det som fattas är en utlandsresa eller en liten resa nångonstans, vi funderar på att dra till london jag och Richard. Kan bli skoj!

tränar gör jag så ofta jag får tid, en del veckor blir det nästan varje dag andra veckor två pass ungefär, brukar inte gå under två iaf. Så skönt att träna, både jag och mamma känner som enorm skilland när man tränar nu och förut. Mer ork nu occkså är det kul och avslappnande att träna! 

Snart kan man börja ta morgonpromenader igen så skönt, ingen vill väl gå ut i snöstorm, asså vart är våren. När man tror att det börjar närma sig så kommer det mer snöö? värdelöst

Besiktat bilen idag, gick sådär. blir ombesiktning på fredag troja...


Nu ska jag sätta mig ner och se nått innan BB börjar och richard kommer hem från jobbet. Upp sju imorgon igen, haha har blivit en vana eller nej man kan aldrig bli va att kliva upp halv 6.. USCHA!!! tur iaf att ja jobbar imorgon för då kommer nå gubbar hit och ska kolla på elementen, så skönt att man håller sig borta ju :D haha

Två bilder sen Sandras fest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0