Måndag igen

Tiden bara rinner i väg tycker jag, jag hinner liksom inte tänka inte göra så mkt fast jag har fullt upp hela tiden. Det är konstig detdär. jag jobbar ganska mkt och resten av tiden sover jag, äter umgås med folk, men ändå hinner jag inte med allt. Nu ska jag träna igen, vilket jag inte gjort på ett tga nu :/ men det ska bli ändring på det nu ju.

Igårkväll på jobbet kom jag på att jag låst in mitt passerkort i skåpet, jag hade nyckeln till skåpet på mig men kortet i plånboken i SKÅPET, jag höll på dö en tag där, men anna skulle pröva sitt kort, men eftersom som är ordinarie så funkar inte samma kort till mitt omklädningsrum, så jag skulle nog få sova över på jobbet :/ hahah Men så gick jag upp till sköterskorna med carina som hjälp och frågade om dom visste vad jag skulle göra, då var det en snäll liten själ där som var vikarie också som hade samma kort som låste upp för mig :) TUSEN tack jag blev så glad ! :)

Huvudvärken håller i sig kan jag lova, hela tiden. Inte hjälper någon tablett inte men jag över lever tro.

NU har jag nyss fått i mig lite makrill och en morot och två apelsiner som jag pressat till lite juice och ett glas vatten. Smarrigt värre!

Till middag tänkte jag tillaga kycklingwook, Vi måste vinna överlägset på att ha så mkt kycklig i frysen haha. men det är gått hyffsat billigt när man köper det när det är bra erbjudanden plus att jag kan så många recept på det, enkelt och bra. Sen resten av veckan måste jag hitta på lite maträtter, richard jobbar ju kväll men jag ska ju äta iaf! eller om vi äter något innan hans jobb men det är nog inte så troligt.



Sen så är jag så less på vintern nu, snö och plusgrader, snö och minusgrader om. Kan det inte bara vara varmt med lite så man kan köra med bilen utan att fastna eller nått. LESS!!



Nu ska jag taga till liten innan jag ska träna. tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0